4 aprilie 2013

Multumesc!

    Multumesc lui Dumnezeu! Multumesc mamei mele pentru oamenii care doresc sa-mi aline durerea. Stiu ca ei sunt trimisi pentru a-mi reaminti ca viata are sens. Un client al sotului meu, un batranel foarte simpatic care a trecut prin suferinta pierderii sotiei acum 2 ani mi-a daruit azi o carticica. A venit cu un zambet cald si mi-a pus in brate:
putere, prezent

    Am deschis si am surprins acest capitol din care redau un fragment: "Transformarea suferintei in pace: ...stiind ca ce exista nu poate fi anulat - pentru ca exista deja- spuneti da la ceea ce exista, sau acceptati ceea ce nu exista. "; "Daca nu puteti accepta ce este in exterior, acceptati atunci ce este in interior: nu va opuneti durerii. Permiteti-i sa existe."
 Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu