18 ianuarie 2014

Oh, Raffaello!

      Cati dintre noi nu suntem innebuniti dupa atat de celebrele bomboane Raffaello? Nu stiu voi, dar mie chiar mi-au placut mereu. Si cum mananc destul de rar dulce si mai mult fac pentru sotul meu, mi-am spus totusi ca merit si eu o atentie,!Da! 
      Nu am urmat o anume reteta. Stiam doar ca trebuie sa aiba gust de cocos, vanilie, migdale, asa ca am improvizat. Am folosit urmatoarele ingrediente:
  • seminte de susan
  • alune de padure
  • migdale
  • caju
  • fulgi de cocos
  • miere de salcam
  • semintele de la jumatate de baton de vanilie
  • unt de cocos ( nu am avut de data asta, dar cu siguranta ar fi dat o textura mult mai cremoasa si un plus de aroma compozitiei -> recomand sa-l folositi)




       Puneti la hidratat peste noapte migdalele, caju-ul si alunele de padure. Daca nu ati avut timp, puteti pune doar migdalele in apa  pentru jumatate de ora pentru ca va trebui sa le decojiti inainte sa le adaugati la compozitie. Se rasnesc toate, se adauga nuca de cocos, mierea de albine, semintele de vanilie, untul de cocos. Nu am precizat gramajul pentru ca se poate jongla cu cantitatile, in functie de cate bombonele doriti sa faceti. Insa puteti pune cantitati egale de cate 100gr fiecare de alune de padure, migdale,caju si susan; miere de salcam in functie de cat doriti de dulce; fulgii de cocos cam 200 gr. Odata "coca" facuta se modeleaza bilutele si se rostogolesc cu veselie in fulgi de cocos. Dati la frigider pentru o jumatate de ora, desi ele sunt bune deja.:)))    
                                                             Acum savurati! Hmmmm.....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu