19 ianuarie 2014

Rasfat cosmetic de duminica seara

        Pentru cele care prefera sa-si faca masti cosmetice acasa, le dedic acest post cu una dintre mastile de fata preferate. Sun un mare fan al ceaiului verde si nu m-am putut abtine sa incerc si varianta pentru uz extern. M-am gandit ca daca este atat de bun pentru consumul intern, de ce nu ar putea fi folosit si altfel? La momentul cand am incercat-o prima data cunosteam beneficiile consumui de ceai verde. Am citit insa mai mult pentru a afla cu ce ma poate ajuta si ca tratament cosmetic: in primul rand este un puternic antioxidant care combate radicalii liberi (lucru pe care il stiam deja) si astfel reda luminozitatea si elasticitatea tenului, netezeste imperfectiunile, ajuta la inchiderea porilor fara a usca tenul, curata punctele negre si ajuta pe cei cu ten acneic. Bineinteles ca se pot folosi diferite combinatii. Eu am incercat-o pe cea cu miere de albine. Am rasnit ceai verde, simplu, fara arome. Pulberea fina am amestecat-o cu putina miere de albine si cateva picaturi de lamaie. Am obtinut o pasta usor cleioasa pe care am intins-o pe fata, evitand zona fina de contur a ochilor. Si...rabdare...in jur de 15-20 minute, timp in care ceaiul, mierea si lamaia sa lucreze.




      La finele celor 15-20 minute am spalat delicat fata cu apa calduta, am tamponat cu un prosop pentru a absorbi apa, si am aplicat un strat subtire de ulei de masline( se poate folosi si ulei de cocos). Persoanele cu ten sensibil sau uscat pot inlocui lamaia cu putin ulei de masline/cocos/jumatate de avocado. Putem aplica aceasta masca odata, maxim de doua ori pe saptamana. Ca in orice caz, excesul dauneaza.:).
 Incercati si veti vedea efectele miraculoase. Succes!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu