10 martie 2014

Daca nu eu, atunci de ce altcineva?

"Egoismul. Nu exista decat putine remedii pentru aceasta problema si nici o speranta pentru cei care sufera de ea." - Napoleon Hill


     Din pacate aceasta caracteristica este tot mai prezenta in caracterul nostru. Observ egoismul in comportamentul persoanelor pe care le cunosc pentru prima data sau poate pe care le cunosc de o viata. Cine stie, poate si eu il am in sange. Eu zic ca nu...
    Altii spun, depinde de situatie, cateodata este bine sa fii egoist. " - De ce? - Ca sa te protejezi. - De cine?" De familia ta, de prieteni, de necunoscuti, sau stabilesti dinainte de cine? Sau poate nu si esti egoist cu toata lumea?!... Asa, sa te protejezi de toti, de suferinta, de dezamagiri. Bine, asa poti privi de-o parte. Dar egoismul acela fara motiv? Nu ma intereseaza, si ce daca, asa si? Eu cu ce ma aleg din asta?
Dupa cum scrie in dictionar:
EGOÍSM s. n. Atitudine de exagerată preocupare pentru interesele personale și de nesocotire a intereselor altora. – Din fr. égoïsme.  
   Daca recunoasteti comportamentul: se recomanda tratament de urgenta cu pastilute mici, luate frecvent. Pastilute de omenie. Pun pariu ca nu ne fac rau, ba din contra fac bine si altora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu