14 martie 2014

Tratam raceala asta? Aburi cu sanatate!

    Timp de multi ani m-am confruntat cu afectiuni sinusale destul de dureroase. Cautand diverse solutii pentru rezolvarea problemei mele de sanatate am apelat si la urmatorul procedeu. Eu caut inainte de toate (daca nu este o stare de urgenta) remedii naturiste. Asadar cunoscand puterea mare de vindecare pe care o detin produsele apicole, am dat fuguta in piata si am cumparat de la doamna care imi furnizeaza mierea de albine o mica sticluta cu tinctura de propolis. Acasa, in aparatul de aerosoli, am pus in flacon o solutie compusa din 10-15 picaturi de tinctura si cca 3ml de ser fiziologic (apa distilata). Durata de inhalare este de 5 minute sau dupa cum prefera fiecare. Recomandat este sa se faca aceste sedinte de aerosoli de doua ori pe zi cu mentiunea ca ar fi bine sa nu mai iesiti la exterior. Aparatul se curata cu apa calduta si cu alcool sanitar pentru urmele lasate de propolis.
    Propolisul este recomadat in tratarea afectiunilor ca : astm bronsic, sinuzite, bronsite, viroze respiratorii. Ajuta la eliminarea secretiilor din sinusuri, dezinfecteaza mucoasa nazala. Ajuta organismul sa dezvolte rezistenta la raceli.
    
 Aparatul meu de aerosoli (nu este reclama :), dar precizez ca este un aparat bun.): 


    Pentru cei care nu au un aparat de aerosoli exista bine-cunoscuta metoda clasica de sedinta de abur. Cand eram copil, mama ne punea din cand in cand sa stam deasupra unei craticioare cu apa calda, aburinda, in care a pus frunze de menta/muguri de brad/busuioc/musetel/sare. Ne acopeream capul cu un prosop si inhalam aburii atat cat puteam de mult. Trebuie atentie la acest procedeu pentru a nu provoca arsuri la nivelul fetei sau cailor respiratorii. Acest tratament este de asemeni benefic tenului, curatandu-l de impuritati si redandu-i luminozitatea. La final se poate face un scrub usor cu faina de porumb.


     Precizez ca aceste tratamente le-am aplicat personal si mi-au fost benefice. Cu toate acestea recomand sa se tina cont de alergiile de care pot suferi unele persoane cu privire la anumite produse. Din acest punct de vedere este necesar consultul unui medic. In cazul copiilor, de asemeni, se recomanda consult de specialitate.

SANATATE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu