28 noiembrie 2014

10 de iarnă!



Iarna nu-i ca vara! Asta am clarificat de mult :). Mi-am propus totuși să fac un top activități cu care să mă rasfăț iarna și cu care aș putea să contrazic vara. Căci atunci când vremea se răcește și noi ne zgribulim în casă, opțiunile de a petrece timpul liber parcă dispar din mintea noastră. Și zic eu, nu e corect să nu încercăm să abuzăm de bunăvoința rece :) a iernii care ne oferă o mare varietate de activități de interior si exterior. Sunt unele de care chiar uitasem!  Uite că le inșir aici:

1. Hai la patinoar - putem spune că avem unul destul de modern, deși puțin neîncăpător. 
Informații aici.


2. Snowboard sau schi – pentru senzații cool. Pârtie disponibilă în Iași și informații aici .


3. Plimbări și fotografiere de peisaje mirifice de iarnă.



  4. Săniuș si bătaie cu  bulgări urmate de o cană cu vin fiert.


  5. Om de zăpadă – neapărat de făcut cu prietenii. După, un ceai aromat intr-o ceainărie faină.


  6. Bradul de Crăciun – împodobește-l  cu cei dragi.


  7. Seară cu prietenii -  fetele fac prăjituri (rețetă aici), băieții pregătesc vizionarea unui film comedie.


  
 8. Colinde de Crăciun – să cântăm și să revenim la copilărie.


  9. Evenimente de Crăciun – sigur găsim așa ceva în oraș, în perioada aceasta.  Informații aici,
și aici

10. Băi aromate, piscină și spa – parcă mai relaxante ca oricând. 
Invitație deschisă și pentru Moș Crăciun :)
 
 
 
Voi ce idei aveți?
 
 
 
Surse foto: Google, Coltcuvis.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu