24 ianuarie 2015

Un leac imuniza(n)t.

 Dacă pentru mulți dintre noi sezonul de iarnă este cel care provoacă afecțiuni ca răceala, gripa sau pneumonia, sunt persoane cu un sistem imunitar atât de slăbit încât cedează multor alte afecțiuni. Chiar și venirea  primăverii, deși este un motiv de bucurie poate aduce cu sine alergii. Acestea sunt tot urmarea unui sistem imunitar slăbit. Sunt suficiente "arme" cu care putem lupta în acest sens. Bineînteles alimentaţia este foarte importantă, şi anume să fie bogată în fructe şi legume. Eu am avut mereu încredere în produsele apicole. Din ele mi-am făcut o licoare extrem de delicioasă, pe care o beau aproape în fiecare zi (dacă nu uit sau mă împiedică alte evenimente) timp de o lună, după care fac pauză tot atât timp. Dacă nu țin neapărat să respect această ordine, mă asigur să beau licoarea măcar de trei ori pe săptămână.

O prepar din:
  • polen crud ( se găsește în piață sau la magazinele naturiste, se ține în congelator, nu îngheață, se diferențiază de polenul uscat prin bobițele moi, sfărâmicioase de textura drojdiei de bere)
  • miere de albine
  • tinctură de propolis
  • lămâie
  • ceaiul preferat sau apă filtrată
Pentru energie se poate răzui și puțin ghimbir.
Din primele patru ingrediente se obține o pastă parfumată, gălbuie. Se adaugă treptat ceaiul preferat sau apa filtrată și gata, avem licoarea. :)
 Sănătate!

 




Surse info:
 Formula As, mierealbine.ro , Îndreptar profilactic și terapeutic de medicină naturistă - Doru Laza, Bioterapie - Virgil T. Geiculescu
+ experiența personală :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu