28 martie 2015

Biciclim și noi ca alții?

Cea mai recentă vacanță am petrecut-o în Amsterdam. Locul acesta a reușit să mă surprindă extrem de plăcut. M-am relaxat maxim intr-o atmosferă lejeră, cu oamenii deschiși, zâmbitori, amabili. Eram oarecum nerăbdătoare să-i cunosc după ce citisem de bine despre ei. Olanda nu fost vizată până acum în călătoriile noastre și nu știu de ce, mă așteptam la un stil mai rece, cam așa cum a fost vremea cât am fost acolo :). Total opus. Însă ce m-a surprins și mai tare este ce vă voi lăsă pe voi să vedeți în continuare. Biciclete. Multe biciclete. Biciclete peste tot. Ziceai că privești o manifestație cu bicicliști. Biciclete de diferite modele și dimensiuni cu oameni cu vestimentații super îndrăznețe pentru acest tip de activitate. Oamenii aceștia sunt fantastici! Vă las să intrați puțin în atmosferă, atât cât am putut fotografia, căci mai mult mă uitam gură-cască.(evident în mod admirativ). Am aflat că acest lucru poate fi periculos! :)))). Era de câteva ori să fiu luată pe sus, nefiind obişnuită cu faptul că pistele pentru biciclişti sunt peste tot şi de dimensiuni mai mari decât zona pentru pietoni. Exact opusul a ce avem noi. Voi reveni însă cu un alt articol în care să vă mai arăt și alte chestii faine.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu