26 august 2015

Desert ușor de vară

    Cum simt că vara este pe fugă, mă agăț de ea și îi fac rugăminți fierbinți să mai amâne. Cum să pleci când fructele tale dulci și parfumate îmi fac deserturile atât de delicioase? Ce mă fac eu fără tine? - fac ochii mari uitându-mă la ea...
-Tu pune mâna și fă acum ce-ți dau!

Căpșuni

Ingredientul de bază este căpșunica, în rest fiecare poate adăuga ingrediente după cum are plăcere. Eu vă scriu mai jos ce am făcut.

Adică două deserturi, căci nu m-am putut abține :)

 Varianta 1:
  • căpșuni
  • semințe chia
  • miere sau alt îndulcitor natural
  • fulgi de cocos 
Varianta 2:
  • căpșuni
  • caju crud, râșnit
  • semințe de cânepă decorticate
  • miere sau alt îndulcitor natural
  • praf de coacăze deshidratate

Ingredientele se amestecă în blender până la omogenizare (în cazul semințelor de chia se mai așteaptă puțin pentru a se umfla). Se ornează cu fulgi de cocos sau caju și praf de coacăze deshidratate.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu