24 octombrie 2015

Caramel delicios în coșulețe parfumate.

    E weekend și e frig. Toamna mă anunță pe un ton categoric venirea iernii iar soarele, prietenul meu abia dacă mai are curajul să iasă de după nori. Nu-i nimic, îmi zic. Asta se întâmplă în fiecare an. Nu e nici o surpriză. Așa că hai să mă adaptez. Fac un ceai și ceva dulce? E o idee formidabilă! Și cum dulcele ăsta cere repetiție, căci l-am mai preparat într-o zi cu soare, ar trebui executat imediat!

Luăm în calcul o bază din:
  • 300 gr migdale hidratate
  • o ceașcă fulgi de ovăz
  • esență naturală de vanilie (eu am folosit batoane)
  • miere sau alt îndulcitor natural
  • coajă rasă de portocală netratată
...și o cremă de caramel din:
  • o cană plină curmale fără sâmburi, hidratate
  • o linguriță unt de cacao bio sau ulei de cocos bio
  • o linguriță cacao alcalină sau pudră de roșcove
  • puțină zeamă de lămâie

  Se amestecă ingredientele în robotul cu lama S. Se modelează baza ca în imagini, în coșulețe, și se umple cu crema de caramel. Se lasă la frigider minim jumătate de oră, după care se savurează pe îndelete alături de o cană cu ceai parfumat.
  Ca să aducem soarele și căldura în suflet. :)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu