30 octombrie 2015

Desert de inspirație aromată

   Nu sunt cartofi, nu este sos de usturoi! :))))
   Este un desert extrem de delicios, inspirat de una dintre cele mai apreciate surse ale mele :)) Olivia Steer. Este simplu de făcut iar rezultatul îți inundă sufletul și...stomăcelul cu arome delicate dar puternice.
   Hai să faceți căci merită, mai ales la ceas de seară când cu toții ne retragem în căsuțe la căldură și vrem să ne relaxăm. Doar o fotografie am reușit să fac, cu telefonul. Era prea mult să-mi fac musafirii, soțul...și pe mine să așteptăm.

Ingrediente:
  • gutui spălate, curățate de sâmburi și tăiate felii (eu am avut din grădină gutui mititele dar gustoase)
  • scorțișoară pudră bio
  • vanilie pudră bio
  • miere sau alt îndulcitor

Crema de caju:
  • cca 150 gr caju hidratat  
  • cca 100 ml apă filtrată
  • miere sau alt îndulcitor natural după gust
  • puțin suc de lâmâie ( gutuile sunt acrișoare deci nu exagerați cu lămâia)
  
     Toate ingredientele pentru cremă se blenduiesc bine bine până se obține o cremă fină, fină. Din cantitățile acestea mi-a mai rămas suficient pentru încă o seară delicioasă :).

    Feliile de gutuie să pudrează cu scorțișoară folosind vârful unui cuțit. Se dau la cuptor pentru a se încălzi nițel și a se înmuia de bunătate. Se scot ulterior din cuptor și se picură cu mierea amestecată cu praful de vanilie.
Se consumă cu zâmbet pe buze și în suflet, asta după ce se trece prin crema pufoasă de caju.





Sursă rețetă: Olivia Steer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu