2 februarie 2016

Apă enzimatică - hidratare cu vitamine.

     Ce înseamnă apa enzimatică? Nici eu nu am știut până acum ceva timp. Am citit mai mult despre și am decis să încep să o consum. De ce? Pentru că am aflat că apa enzimatică înseamnă:
- apă =hidratare = un bun aliat în detoxifiere ce acționează în procesul de digestie;
- apă vie bogată în enzime. Enzimele sunt substanțe proteice cu rol catalizator și reglator al proceselor biochimice din organism, având o mare importanță în repararea și construcția celulelor. Fără enzime procesul de digestie nu ar putea avea loc și noi nu am putea asimila substanțele nutritive din alimente
- apă vie bogată în vitamine și minerale extrase din fructele, legumele, plantele pe care alegem să le folosim
- apă vie care ne ajută în lupta împotriva acțiunii factorilor oxidanți și spălă/curăță organismul eliminând eficient toxinele.
De ce să bem această infuzie? Pentru că e bună și sănătoasă pentru organismul nostru.

   Cum o facem?
   Alegem ce ne face plăcere:
  - lamâi, mere, pere, struguri, piersici, gutui, fructe de pădure, spanac, castravete,morcov, sfeclă, pătrunjel, mărar, mentă, busuioc, mușetel, salvie,  ghimbir etc, toate proaspete. Eu am ales azi kiwi și portocale.
 - apă plată filtrată 1,5-2 l
 - un recipient din sticlă
  Se spală fructele sau legumele alese, se taie și se pun în apă, lasându-le la infuzat peste noapte, într-un loc călduț, Cu cât se va apropia mai mult de un timp de infuzare de 24 h, cu atât rezultatul va fi unul puțin acidulat. Se consumă a doua zi, pe stomacul gol, sau în timpul zilei cu jumătate de oră înainte de masă și două ore după masă.

Exersați de pe acum, căci la vară va fi o minune pe timp de arșiță.:)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu